سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Image result for ?عشق خدا نور باران?‎


در آرزوی دیدنت به آسمان نظر کنم

 به جست و جوی راه تو ز کهکشان گذر کنم


من آن شبم به چشم تو تو ماه دل به شام من

 من عاشقم به عشق تو به هر کجا نظر کنم


تو سرور شقایقان تو مرحمی به زخم جان

به قاصدک ز حال خود ز عشق تو خبر کنم


من عاشق کبوترم شکسته بال خیبرم

 به عشق تو به جان خود ز جان خود گذر کنم


شود کنی شفاعتم به درگه خدایمان

 به خاطر رضایتت چو گل به دل سفر کنم


نه جان نه دل نه روحمان به خاک پای تو رسد

ولی به پاس عشق تو ز روح و جان گذر کنم

 

شاعر: سیده زهرا رحمانی


#سیده_زهرا_رحمانی #شاعرمعاصر #شاعر #معاصر 
#زهرا # عشق #خدا #باران #تنهایی #نور #تکیه_گاه #غم # آرامش #نور #نور_خدا #باران_نور #شعر #غزل
#سیده_زهرا_رحمانی_یاس
#یاس @غزل_عشق #شکر #عاشقم #هنوز

برگرفته از کتاب شکر عاشقم هنوز از سروده های سیده زهرا رحمانی






تاریخ : پنج شنبه 97/1/16 | 5:39 عصر | نویسنده : سیده زهرا رحمانی / Zahra Shia | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.