سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

 

چرا ز درد تو گفتم غمت صفای دلم بود

چرا ز روی تو خواندم رخت شفای دلم بود


چرا خیال حضورت شده حدیث زبان ها

 حضور مملو از عشقت فقط برای دلم بود


همیشه چون دل دریا پر از متانت و نوری

 بگو که چشم لطیفت دعا سرای دلم بود


چرا رمیدم از عشقت چرا جفا به تو کردم

 تویی که هر نگه تو دل و دعای دلم بود


مرا ببخش و گذر کن ز هر چه بد که نمودم

 فکنده ام غم دنیا و آن ریای دلم بود


بیا به شوق گذشته به کوچه باغ ملائک

 به گلسرای دوعالم که آن بهای دلم بود


من و تو و دم عیسی میان عالم عرفان

 چو لحن یاس لطیفم دمت شفای دلم بود

 

 

 

شاعر: سیده زهرا رحمانی


#سیده_زهرا_رحمانی
#شاعرمعاصر #شاعر #معاصر #زهرا # عشق #خدا #باران #تنهایی #نور #تکیه_گاه #غم # آرامش #نور #نور_خدا #باران_نور #شعر #غزل @غزل_عشق #شکر #عاشقم #هنوز  #نور #خدا #عشق #شهید #عشق_خدا #باران_عشق #شکر_عاشقم_هنوز #عشق_خدا #سیده_زهرا_رحمانی_یاس
#یاس

برگرفته از کتاب کوچه باغ آسمان از سروده های سیده زهرا رحمانی

 

 

 






تاریخ : یکشنبه 97/5/14 | 1:4 عصر | نویسنده : سیده زهرا رحمانی / Zahra Shia | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.