سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Image result for ?برای تو?‎

 

آسمان گریه نکن

چشمه ها رفتنی اند

آب ها رفتنی اند

سبزی دشت و رخ خوب رخان رفتنی اند

 

آسمان گریه نکن

از چه اینگونه قرارت رفته

چه کسی قلب بزرگت به فشار آورده

ای تو کاشانه من

همه شب گریه تو صبر مرا می روبد

آسمان یار لطیفم دمی از نور بگو

آسمان چشم مرا باراندی

بغض چشمان لطیفت ز چه بیتاب شده؟

 

آسمان گریه نکن

چشم های پاکت

قلب من می فشرد

ز چه بی تابی تو؟

 

آسمان گریه نکن

من ز تو خسته ترم

و ز تو تنها تر

 

همه گل ها خشکند

همه گل ها پرپر

تو مگر در غم خود تنهایی؟

ما همه گم شده ایم

چه کنیم گر که نداریم مهی در دل خویش

آسمان گریه نکن

آسمان خوب ببین

آسمان شاد بخند

آنگه محبوب دل ماست درون دل ماست

چشم زیبای دلت را بگشا

و ببین عشق عظیمی که تو را می خواند

 

دیگر آرام بگیر

اشک تو بس زیباست

به من آرام نگه کن که نگاهت زیباست

 

تو چه آرام شدی

حال من می بارم

عشق اینجا سرشار

عشق اینجا زیباست

عشق اینجا بی حد

چه تمنای لطیفی که جهان می پاید 

 

شاعر: سیده زهرا رحمانی


#سیده_زهرا_رحمانی
#شاعرمعاصر #شاعر #معاصر #زهرا # عشق #شهید #خدا #باران #تنهایی #نور #تکیه_گاه #غم # آرامش #نور #نور_خدا #باران_نور #شعر #غزل @غزل_عشق #شکر #عاشقم #هنوز  #نور #خدا #عشق #شهید #عشق_خدا #باران_عشق #شکر_عاشقم_هنوز #عشق_خدا #سیده_زهرا_رحمانی_یاس
#یاس

برگرفته از کتاب شکر عاشقم هنوز از سروده های سیده زهرا رحمانی

 






تاریخ : یکشنبه 97/8/13 | 3:2 عصر | نویسنده : سیده زهرا رحمانی / Zahra Shia | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.